Hokus Pokus   

—————————————————————————————————————————–

Kazanım ve Göstergeleri:

MA

K2        Denge hareketleri yapar.

Ağırlığını bir noktadan diğerine aktarır.

K3        Nesne kontrolü gerektiren hareketleri yapar.

Bireysel ve eşli olarak nesneleri kontrol eder.

—————————————————————————————————————————–

Malzeme: Bir çubuk/sopa, CD çalar, müzik     

—————————————————————————————————————————–

Uygulama:

  • Çocuklara oyunda birer sihirbaz olacakları ve arkadaşlarını istedikleri bir hayvana dönüştürebilecekleri söylenir.
  • İlk önce öğretmen sihirbaz rolünü üstlenir. Sopasını havaya sallar ve “Hokus pokus! Herkes kedi olsun!” der.
  • Çocukların müzik eşliğinde kedi taklidi yaparak etrafta dolaşmalarını ister.
  • Bir süre sonra “Kim sihirbaz olmak ister?” diye sorulur ve isteyenler arasından bir çocuk seçilir.
  • Seçilen çocuğun da arkadaşlarını başka bir hayvana dönüştürmesi istenir. Herkes sihirbazın söylediği hayvanın taklidini yapar.
  • Oyuna bu şekilde devam edilir.